Information96

اطلاعات پزشکی و صنعتی

Information96

اطلاعات پزشکی و صنعتی

پیوندها
  • ۰
  • ۰
می توان گفت از زمانی که اتحادیه اروپا تحریم های خود را بر علیه ایران تنظیم نمود، در داخل کشور تعدادی دیتاسنتر تاسیس شد تا وب سایت های ایرانی قادر باشند بدون نیاز به همکاری با دیتاسنتر های خارجی، وب سایت خود را بر روی هاست دیتاسنتر های ایرانی راه اندازی کنند، البته که استفاده از هاست ایران همواره باعث عدم خروج ارز از کشور می گردد، و مسئله انتخاب هاست ایران یا خارج از ایران همواره یکی از چالشی ترین مشکلات وبمستران است، اما این موضوع را می توان از منظر های متفاوتی بررسی کرد و به نتیجه های ضد و نقیض رسید، اما اساسی ترین نکته درمورد هاست ایران یا خارج از ایران این است که، دیتاسنتر های خارجی همواره تجربیات به مراتب بیشتری در تامین کیفیت شبکه و سرویس های خود دارند و به دلیل این که میزان پهنای باند و پایداری در دیتاسنتر های خارج از کشور بیشتر از ایران می باشد؛ انتخاب یک هاست خارج از ایران که پرسرعت نیز باشد، همواره می تواند منفعت بیشتری برای وب سایت شما داشته باشد، اما عده ای از متخصصین سئو نیز نقل می کنند که اگر هاست شما داخل ایران باشد، باتوجه به این که مخاطبین وب سایت شما نیز داخل ایران هستند، گوگل احساس اعتماد بیشتری به وب سایت شما دارد و رتبه گوگل وب سایت ها در هاست ایران افزایش می یابد، این مورد نیز کاملا اشتباه است، برای گوگل بیشتر از آن چه که موقعیت دیتاسنتر هاست یک وب سایت کجاست، سرعت و پایداری آن هاست اهمیت دارد و باتوجه به این که موقعیت دیتاسنتر های گوگل، به دیتاسنتر های آلمان، فرانسه و آمریکا نزدیک تر است، اگر شما از یک هاست خارجی با کیفیت استفاده کنید همواره گوگل صفحات وب سایت شما را سریع تر ایندکس می کند، نتایج علمی نشان می دهد که استفاده از یک هاست خارج از ایران که کیفیت بالایی نیز داشته باشد باعث افزایش رتبه گوگل وب سایت ها می شود، اما اگر صاحب یک وب سایتی هستید که در آن از منافع ملی و اطلاعات زیاد و مهم کاربران ایرانی نگهداری می شود، (مانند وب سایت های دولتی و سازمانی) بهتر است که از هاست ایران استفاده کنید.

خرید هاست و دامین برای راه اندازی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین در ادامه به ارائه برخی نکات در زمینه ثبت دامین و هاست می پردازیم. برای راه اندازی سایت ابتدا باید یک دامنه ثبت کرده و پس از ثبت دامین خود به خرید سرویس هاست مورد نظر جهت بارگذاری اطلاعات وب سایت خود بر روی آن اقدام نمایید. دامنه ها بیانگر نام تجاری، نوع فعالیت و یا منطقه کاری شما است. نکته دیگری که لازم است به آن توجه شود اینست که با توجه به زبان برنامه نویسی وب سایت خود لازم است به خرید هاست لینوکس و یا خرید هاست ویندوز اقدام نمایید.
برای وب سایت هایی که دارای ترافیک بالا نیستند هاست نیاز آن ها را برآورده می سازد اما برای وب سایت های پربازدید ما دو انتخاب را پیش رو داریم: - خرید سرور مجازی - خرید سرور اختصاصی
زمانی که شما اقدام به خرید سرور اختصاصی می کنید، تمامی منابع آن سرور در اختیار شماست و فقط شما از آن استفاده می نمایید اما با خرید سرور مجازی شما یک ماشین مجازی شده را بر روی سرور کنترل می کنید که ممکن هست تعداد زیادی محیط مجازی دیگر را نیز میزبانی کند. پس فقط شما نیستید که از سرور استفاده می نمایید. در سرور مجازی شما محدود به پلن هایی هستید که شرکت ارائه می نماید در صورتی که در سرور اختصاصی شما کنترل کامل را بر عهده دارید و می توانید از منابع و سی پی یو به تنهایی استفاده نمایید.
با توجه به توضیحاتی که داده شد قطعا سرور اختصاصی امکانات بیشتری نسبت به سرور مجازی در اختیار کاربر قرار می د هد اما شما باید توجه کنید که نیاز شما چیست ؟ اگر سرور مجازی پاسخگوی نیاز شما است لزومی ندارد برای خرید سرور اختصاصی هزینه کنید. چون قطعا قیمت سرور های اختصاصی نسبت به سرور های مجازی بیشتر است .
ایران وب سرور با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه هاست پرسرعت به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.

  • ۹۷/۰۱/۲۰
  • اینفو اینفو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی