Information96

اطلاعات پزشکی و صنعتی

Information96

اطلاعات پزشکی و صنعتی

پیوندها

۵۰ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آشنایی با سیستم های گرمایشی منزل,انواع سیستم های گرمایشی منزل

شومینه، اسپیلت و ... نمی‌توانند به تنهایی گرمای موردنیاز در خانه را تأمین کنند


وقتی خانه‌ای ساخته می‌شود، تهیه یک سیستم گرمایشی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی مالک آن است. ما قصد داریم در این مقاله شما را با هر یک از دستگاه های گرمایشی آشنا کنیم و در نهایت کاربردی ترین آنها را به شما معرفی کنیم.


انواع سیستم گرمایشی

شومینه

موتورخانه

پکیج

بخاری

گرمایش از دیوار یا قرنیز

اسپیلت

گرمایش از کف


شعله را بیشتر کنیم یا لباس گرم بپوشیم؟

شومینه، اسپیلت، گرمایش از کف و گرمایش از دیوارها نمی‌توانند به‌تنهایی گرمای موردنیاز در خانه را تأمین کنند. البته این عناصر در کشورهایی که یاد گرفته‌اند به‌جای زیاد کردن شعله‌های شومینه و بالا بردن دمای منزل لباس بیشتر بپوشند جوابگو است ولی متأسفانه در کشور ما نمی تواند مردم را راضی نگه دارد! درنتیجه ما باید به دنبال سیستم گرمایشی باشیم که در فصل سرما کل فضای خانه را گرم نگه دارد.


این گرما آفرین دوست داشتنی!

یکی از وسایل گرمازا که سال هاست در خانه های ما خدمت رسانی می کند بخاری است. این عنصر به دلیل سبک بودن، ارزان بودن، تنوع در طرح و شکل، نصب راحت و گرمای لذت‌بخش محبوب همه است. شما می‌توانید مناسب با متراژ اتاقتان ابعاد بخاری را انتخاب کنید و از گرمای آن لذت ببرید. ناگفته نماند بخاری هم معایبی مانند تعبیه جای دودکش و جاگیر بودن را دارد ولی در کل مزایای آن بر معایبش برتری دارد. البته منظور از بخاری، بخاری است که با گاز کار می کند وگرنه بخاری برقی به دلیل مصرف بالا اصلاً مقرون به صرفه نیست.


بهترین سیستم گرمایشی برای منزل

باید گفت در حال حاضر بهترین سیستم گرمایشی برای منزل موتورخانه است. البته برای خانه‌ها با تعداد واحد بالا مناسب تر است. این سیستم علاوه بر تأمین آب گرم مصرفی، به دلیل رد شدن لوله ها از کف و حضور رادیاتورها در هر اتاق گرمای مطلوبی که هر ایرانی دوست دارد را در فصل سرما به همراه خود می‌آورد. در حال حاضر برای کم کردن پرت انرژی در این سیستم آن را به صورت هوشمند طراحی کرده اند؛ یعنی این فناوری با برنامه ای که به سیستم اش می‌دهید مناسب با ساعات مصرف مالکان و دمای محیط، درجه حرارت را کم یا زیاد می‌کند. شاید شما به دلیل هزینه‌بر بودن سیستم هوشمند از استفاده این فنّاوری سرباز زنید ولی مطمئن باشید اگر آن را بکار گیرید از هدر رفت چندین برابر قیمت آن‌که بابت هزینه مصرف سوخت نابجا است، جلوگیری خواهید کرد.


پکیج؛ موتورخانه ای با ابعاد کوچک

سیستم گرمایشی که شبیه به یک موتورخانه کار می‌کند پکیج نامیده می‌شود. این سیستم برای خانه‌هایی با متراژ و واحد کم است. با تهیه یک پکیج شما می‌توانید مدیریت کنید میزان دمای رادیاتورهایتان چقدر باشد. البته هزینه سرویس سالانه پکیج کمی بالاست که به داشتن تسلط بر روی سیستم گرمایشی تان می ارزد!


این مطلب توسط آبنوس کابینت به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. آبنوس کابینت فعال در زمینه کابینت آشپزخانه، کابینت کلاسیک و کابینت ام دی اف بوده  و یکی از برترین های این صنعت به شمار می رود. قابل ذکر است کابینت سازی در اصفهان عرضه می گردد.

  • اینفو اینفو
  • ۰
  • ۰

اگر با مشکلات بینایی دست و پنجه نرم می‌کنید، رنگ های صفحه نمایش گوشی های امروزی ممکن است شما را اذیت کنند. خوشبختانه ویژگی معکوس سازی رنگ (Invert Color) در اندروید به شما اجازه می دهد تا به آسانی رنگ ها را معکوس کنید و دید بهتری روی صفحه گوشی داشته باشید.


اگر شما (یا یکی از نزدیکانتان) دارای مشکلات بینایی مثل کور رنگی یا کم بینایی هستید، فونت های کوچک و رنگ های پیچیده در گوشی های امروزی می تواند استفاده شما از این گوشی ها را تقریبا غیرممکن کند. خوشبختانه یک ویژگی در اندروید وجود دارد، که به کاربران اجازه می دهد تا به آسانی رنگ ها را معکوس کنند و این ویژگی معکوس سازی رنگ نام دارد که دید را بر روی گوشی برای افراد دارای مشکلات بینایی آسان می‌کند.

 

اندروید خام (Stock Android) و اندروید دستکاری شده (non-Stock Android)

چون ما در این آموزش از واژه هایی مانند اندروید خام و اندروید دستکاری شده استفاده می کنیم، لازم است تا توضیحاتی را درباره ی این دو بدهیم تا دوستانی که از این موضوع اطلاعی ندارند، در شروع آموزش دچار مشکل نشوند، پس قبل از شروع آموزش توضیح کوچکی در این مورد می‌دهیم:


در واقع اندروید خام به نسخه خالص اندروید می گویند که کمپانی گوگل و چند کمپانی دیگر از این نسخه اندروید استفاده می کنند، اما بعضی دیگر از کمپانی ها مانند سامسونگ، سونی و غیره با دستکاری بر روی این نسخه خام اندروید، به نحوی آن را تغییر میدهند و ویژگی های جدیدی را به نسخه خام اضافه یا کم می کنند، برای مثال سامسونگ با حذف رابط کاربری اندروید خام و جایگزین کردن رابط کاربری جدید خود به نام Samsung Exprience این روند را ادامه می‌دهد و یا htc با رابط کاربری خود موسوم به htc Sense در طی سالها این کار را انجام داده است، تم های مختلف طیفی وسیع از ویژگی ها و قابلیت ها را با ظاهری جذاب به کاربران عرضه می‌کنند که می‌توانند گوشی آنها را از یکنواختی بیرون آورده و چه بسا بهتر از نسخه اندروید خام عمل نمایند.


رابط کاربری روی دستگاه‌های اندروید دستکاری شده گاهی به حدی با اندروید خام(خالص) متفاوت است که گویی با سیستم عامل کاملاً متفاوتی روبرو هستیم. رابط کاربری که گوگل برای سیستم عامل اندروید در نظر گرفته است را تنها در بعضی دستگاه‌های اندرویدی می‌توان یافت. سری نکسوس و تلفن‌های هوشمند موتورولا، از جمله دستگاه‌هایی هستند که از رابط کاربری اندروید خام (Stock Android UI) بهره می‌برند. اما گوشی‌های اندرویدی سامسونگ، الجی، سونی، هواوی و … هر کدام از رابط کاربری خاص خودشان استفاده می‌کنند.


حالا پس از این که تفاوت میان اندروید خام و اندروید دستکاری شده را متوجه شدید، به سراغ ادامه آموزش می رویم و چگونگی معکوس سازی رنگ در اندروید خام و دستکاری شده را جداگانه توضیح می دهیم.


معکوس سازی رنگ در اندروید خام

اگر شما از دستگاهی با اندروید خام، مانند گوگل پیسل استفاده می کنید، معکوس سازی رنگ خیلی سریع و مطلوب انجام می گیرد.

برای معکوس سازی رنگ، منوی اطلاع رسانی (Notification) را پایین بکشید تا آیکون و نوشته ی Invert Colors را مشاهده کنید. اگر این عبارت در پنل اول وجود نداشت به سمت راست پنل بروید تا Invert Colors را ببینید.

صفحه نمایش در اندروید, معکوس کردن رنگ صفحه نمایش


صفحه نمایش در اندروید, معکوس کردن رنگ صفحه نمایش

معکوس سازی رنگ صفحه نمایش در اندروید


اگر به دلایلی باز هم Invert Colors را مشاهده نکردید، شما می توانید آن را به آسانی اضافه کنید. بر روی آیکون مداد که در پایین صفحه اطلاع رسانی قرار دارد بزنید و آیکون و نوشته ی Invert Colors را پیدا کنید و سپس آن را بگیرید، و به قسمت بالا بکشید.


صفحه نمایش در اندروید, معکوس کردن رنگ صفحه نمایش


صفحه نمایش در اندروید, معکوس کردن رنگ صفحه نمایش

سیستم عامل اندروید


معکوس سازی رنگ در اندروید دستکاری شده

اگر شما از دستگاهی با اندروید دستکاری شده، مانند سامسونگ استفاده می کنید عملیات معکوس سازی رنگ کمی طولانی تر است، چون Invert Colors در منوی اطلاع رسانی وجود ندارد و نمی توان آن را اضافه کرد.


برای معکوس سازی رنگ، باید به تنظیمات گوشی بروید، برای این کار می توانید منوی اطلاع رسانی را پایین بکشید و آیکون چرخ دنده را لمس کنید.


صفحه نمایش در اندروید, معکوس کردن رنگ صفحه نمایش

معکوس سازی رنگ در اندروید


سپس در تنظیمات گزینه Accessibility را پیدا کنید و روی آن بزنید، و در صفحه جدید Vision را انتخاب کنید.


صفحه نمایش در اندروید, معکوس کردن رنگ صفحه نمایش


صفحه نمایش در اندروید, معکوس کردن رنگ صفحه نمایش

 معکوس کردن رنگ در اندروید


گزینه های زیادی در این صفحه وجود دارد که می توانید برای دید بهتر آن ها را تغییر دهید، اما برای معکوس سازی رنگ می توانید گزینه Negative Colors را پیدا و فعال کنید.


صفحه نمایش در اندروید, معکوس کردن رنگ صفحه نمایش


تنها موضوع ناخوشایند این است که شما هر زمان بخواهید این ویژگی را فعال کنید، باید هر بار این مسیر را طی کنید. امیدواریم در آینده این ویژگی همانند اندروید خام در منوی اطلاع رسانی قابل دسترسی باشد تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.


این مطلب توسط طراحان دات نت یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. طراحان دات نت فعال در زمینه های مختلف از جمله چاپ کارت ویزیت در اصفهان و طراحی کارت ویزیت در اصفهان می باشد. علاوه براین، خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان و چاپ تراکت تبلیغاتی نیز از جمله خدمات و فعالیتهای طراحان دات نت می باشد. لازم به ذکر است که طراحان دات نت یکی از برترین ها در این زمینه به شمار می رود.

  • اینفو اینفو
  • ۰
  • ۰

فرمان صوتی در گوگل اسیستنت , نرم افزار اسیستنت

فرمان صوتی قفل گوشی


از پخش موزیک گرفته تا اعلام وضعیت ترافیک و خیلی چیزهای دیگر، قابلیت های گوگل اسیستنت محدودیتی ندارد. اما یک قابلیت دیگر نیز هست که می توانید به اسیستنت خود اضافه کنید: باز و بسته کردن قفل گوشی اندروید با فرمان صوتی. 


چگونه گوگل اسیستنت را دریافت کنیم؟

اگر از قبل اسیستنت را روی گوشی خود ندارید با عضویت در گوگل و گوگل پلی سرویس بتا می توانید آن را دریافت کنید. 


چگونه قفل گوشی خود را باز کنیم؟

وقتی که گوگل اسیستنت را روی گوشی خود نصب کردید می توانید تنها با گفتن " Ok Google" قفل گوشی خود را باز کنید. با این کار اپلیکیشن گوگل اسیستنت شما باز می شود و می توانید هرکاری که می خواهید انجام دهید. برای مثال اپلیکیشن باز کنید، ایمیل های خود را چک کنید، تماس تلفنی بگیرید و غیره. 


البته بعضی گوشی ها ممکن است کمی سر به سر شما بگذارند. برای مثال از شما بخواهند که ابتدا با وارد کردن کد پین و یا الگو گوشی خود را باز کنید. 


چگونه گوشی خود را قفل کنیم؟

قفل کردن گوشی پروسه ای سخت تر است، چرا که به صورت پیش فرض در تنظیمات گوگل اسیستنت قرار نگرفته است. 


1- ابتدا باید یک اپلیکیشن قفل گوش نصب کنید. می توانید از این اپلیکیشن ها استفاده کنید: 

• Off+

• Screen Off

• Lock Screen


2- وقتی که یکی از این سه اپلیکیشن را نصب کردید گوگل اسیستنت را باز کرده و روی آیکون کشو ضربه بزنید. 


3- روی منو سه نقطه ضربه بزنید و به Settings > Shortcuts بروید. 


4- در تب میانبر روی blue + button ضربه بزنید. 


5- میانبرهای جدید با اطلاعات زیر بسازید: 

• When I say Ok Google: Lock phone

• Google Assistant Should do: Open Screen Off


6- و در نهایت آن را ذخیره کنید. 

شما می توانید فرمان صوتی را به هرچیزی که دوست دارید تغییر داده و به جای Screen Off هر اپلیکیشنی که می خواهید را در این قسمت بنویسید. 


برای باز کردن گوگل اسیستنت وقتی که می گویید " Ok Google" کمی مکث کنید، در غیر این صورت ممکن است که گوگل به شما نتایج جست و جو را نشان دهد. 


این مطلب توسط طراحان دات نت یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. طراحان دات نت فعال در زمینه های مختلف از جمله چاپ کارت ویزیت در اصفهان و طراحی کارت ویزیت در اصفهان می باشد. علاوه براین، خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان و چاپ تراکت تبلیغاتی نیز از جمله خدمات و فعالیتهای طراحان دات نت می باشد. لازم به ذکر است که طراحان دات نت یکی از برترین ها در این زمینه به شمار می رود.

  • اینفو اینفو
  • ۰
  • ۰


 مدیریت دانلود اندروید, مشکل مدیر دانلود اندروی

مدیریت دانلود گوشی‌های اندرویدی


امروزه اکثر کارهای مربوط به زندگی اجتماعی، قرارهای کاری، مسائل روزمره و برنامه‌های روزانه ما به نحوی با استفاده از گوشی‌های هوشمند تلفن انجام می‌شوند و خیلی مواقع در صورتی که به آنها دسترسی نداشته باشیم دچار استرس و نگرانی زیادی می‌شویم! اما آیا گوشی‌های ما بدون اپلیکیشن‌هایی که در آنها نصب می‌کنیم همین‌قدر کاربرد دارند؟


این اپ‌ها هستند که به ما اجازه می‌دهند تا گوشی‌های خود را به دستگاه‌های همه کاره‌ای تبدیل کنیم که چنین ارتباط مستقیمی با زندگی روزانه ما داشته باشند. با این حال این امکان وجود دارد که برخی موارد اپلیکیشن‌های مختلف بر روی گوشی نصب نشوند در هنگام دریافت آنها با پیامی مشابه Android Won’t Download Apps مواجه شوید. به همین دلیل مجموعه‌ای از عوامل و راه حل‌ها برای حل مشکل نصب نشدن اپلیکیشن بر روی گوشی‌های اندرویدی را در ادامه این مطلب گردآوری کرده‌ایم.


کارهای اولیه را انجام دهید

مهمترین عامل در دانلود و نصب یک اپلیکیشن از پلی استور گوگل، داشتن یک ارتباط اینترنتی مناسب و بدون قطعی است. در صورتی که ارتباط اینترنتی شما دچار اختلال شود این احتمال وجود دارد که در نصب اپلیکیشن‌ها به مشکل برخورد کنید. به همین دلیل حتما توجه داشته باشید که برای دانلود اپ‌ها از یک ارتباط وای فای قوی و یا اینترنت دیتای پایدار استفاده کنید.

حتما پیش از دانلود اپلیکیشن‌ها مطمئن باشید که به اینترنت وای فای یا دیتا سیم کارت خود متصل هستید و دچار قطعی نشده‌اید. در صورتی که اشکالی در اتصال به اینترنت وجود ندارد وارد مراحل بعدی شوید.


راه حل اول: تلفن خود را روشن خاموش کنید

در صورتی که پیش از این در دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها مشکلی نبوده اما به یکباره با پیامی مبنی بر عدم امکان نصب اپ در گوشی مواجه شده‌اید، ریستارت کردن دستگاه می‌تواند کارساز واقع شود. در بسیاری از موارد بدون استفاده از راه حل‌های زمان بر و پیچیده و تنها با روشن خاموش کردن گوشی می‌توانید این مشکل را حل کنید.


 مدیریت دانلود اندروید, مشکل مدیر دانلود اندروی

نصب نشدن اپلیکیشن اندروید


با اینحال در صورتی که دفعات مواجه شدن شما با این مشکل بیشتر شد و ریستارت کردن این پیام را رفع نکرد، باید مراحل زیر را انجام دهید.


راه حل دوم: تنظیمات تاریخ و زمان را بررسی کنید

هنگامی که قصد دانلود اپلیکیشن از پلی استور را دارید، گوگل تاریخ و زمان گوشی شما را چک می‌کند. در صورتی که در تاریخ دستگاه اشتباهی رخ داده باشد امکان همگام سازی گوشی با سرورهای گوگل ممکن نبوده و در نصب اپلیکیشن به مشکل برخواهید خورد. برای اصلاح تاریخ و ساعت دستگاه خود مراحل زیر را طی کنید:


وارد منوی تنظیمات گوشی شوید

منوی تاریخ و ساعت (Date and Time) را پیدا کنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود می‌توانید مشاهده کنید که آیا تاریخ بصورت اتوماتیک تنظیم شده و یا در حالت دستی قرار دارد.

حالت اتوماتیک را فعال کنید.


 مدیریت دانلود اندروید, مشکل مدیر دانلود اندروی

دانلود نشدن اپلیکیشن


در صورتی که حالت اتوماتیک فعال است اما کماکان مشکل شما حل نشده، ساعت و تاریخ را بصورت دستی وارد کرده و نصب اپلیکیشن را دوباره امتحان کنید.


راه حل سوم: به جای وای فای، از اینترنت دیتای سیم کارت خود استفاده کنید

در صورتی که برای دانلود اپلیکیشن از اینترنت وای فای استفاده می‌کنید و با این مشکل مواجه شده‌اید، وای فای را خاموش کرده و از اینترنت سیم کارت خود استفاده کنید. در برخی موارد ارتباطات وای فای، درگاه 5228 که در مارکت گوگل از آن استفاده شده است را فیلتر می‌کنند. برای این کار کافیست که قسمت اعلان‌های گوشی را به پایین کشیده، با زدن ضربه بر روی آیکون وای فای آن را خاموش کرده و بار دیگر با انتخاب Mobile Data اینترنت سیم کارت خود را فعال کنید.


 مدیریت دانلود اندروید, مشکل مدیر دانلود اندروی

 دانلود نشدن اپلیکیشن اندروید


پس از انجام این مراحل گوشی را ریستارت کرده و دوباره تلاش کنید که اپلیکیشن مورد نظر را نصب کنید. در صورتی که کماکان مشکل پابرجا بود مراحل بعدی را انجام دهید.


راه حل چهارم: مطمئن باشید که مدیریت دانلود فعال است

برنامه مدیریت دانلود اندروید به بارگذاری تمامی اپ‌ها کمک می‌کند و برای دانلود از پلی استور این قابلیت باید حتما روشن باشد. برای اطمینان از فعال بودن برنامه مدیریت دانلود اندروید وارد تنظیمات گوشی خود شده و گزینه Apps یا Application Manager یا مدیریت اپ‌ها را پیدا کنید.


 مدیریت دانلود اندروید, مشکل مدیر دانلود اندروی

 مدیریت دانلود اندروید


در صفحه‌ای که باز می‌شود وارد زبانه تمامی اپلیکیشن‌ها یا All شده و گزینه برنامه مدیریت دانلود یا Download Manager را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید. در صفحه باز شده، مطمئن شوید که اپلیکیشن فعال یا Enable باشد. در صورتی که این برنامه برای شما غیرفعال یا Disable بوده است آن را فعال کنید و دوباره تلاش کنید تا اپلیکیشن مورد نظر خود را نصب کنید. در صورتی که مشکل حل نشد مراحل زیر را ادامه دهید.


راه حل پنجم: حافظه کش (Cache) و داده‌های (Data) گوگل پلی را پاک کنید

پاک کردن کش گوگل پلی برخی از مشکلات این اپلیکیشن را حل می‌کند. حافظه کش شامل اطلاعات مربوط به اپلیکیشن بوده و به دستگاه شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها را با سرعت بیشتری اجرا کنید. این اطلاعات هنگامی که اپلیکیشن را باز و بسته کنید دوباره ایجاد می‌شوند.


اطلاعات یا داده (Data) ذخیره شده مربوط به هر اپلیکیشن نیز شامل تمامی مسائل مربوط به برنامه مثل حساب‌های کاربری، امتیازات، رمزهای عبور و … است. قبل از پاک کردن داده‌ها مطمئن شوید که تمامی اطلاعات مهم را در جایی ذخیره و یا یاداشت کرده باشید، سپس مراحل زیر را طی کنید:


وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

گزینه Apps یا Application Manager یا مدیریت اپ‌ها را پیدا کنید.

اپلیکیشن گوگل پلی استور یا Google Play Store انتخاب کنید.

در صفحه باز شده گزینه پاک کردن کش یا Clear Cache را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید.


 مدیریت دانلود اندروید, مشکل مدیر دانلود اندروی

مشکل مدیر دانلود اندروید


حالا دوباره وارد پلی استور شده و تلاش کنید تا اپلیکیشن مورد نظر خود را نصب کنید. در صورتی که مشکل حل نشده بود مراحلی که در بالا گفتیم را دوباره انجام داده و این بار داده‌ها را با زدن بر روی گزینه پاک کرده داده‌ها یا Clear Data حذف کنید. در صورتی که با پیام اخطاری مبنی بر پاک شدن اطلاعات اپلیکیشن مواجه شدید بر روی گزینه تایید ضربه بزنید. حالا دوباره وارد پلی استور شده و اپلیکیشن مورد نظر خود را نصب کنید. در صورتی که مشکل حل نشده بود مرحله بعدی را انجام دهید.


ادامه دارد...


 


این مطلب توسط طراحان دات نت یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. طراحان دات نت فعال در زمینه های مختلف از جمله چاپ کارت ویزیت در اصفهان و طراحی کارت ویزیت در اصفهان می باشد. علاوه براین، خدمات طراحی کاتالوگ در اصفهان و چاپ تراکت تبلیغاتی نیز از جمله خدمات و فعالیتهای طراحان دات نت می باشد. لازم به ذکر است که طراحان دات نت یکی از برترین ها در این زمینه به شمار می رود.

  • اینفو اینفو
  • ۰
  • ۰

تلویزیون و محدوده ی آن یکی از پر طرفدارترین بخش های دکوراسیون داخلی منزل محسوب می شود امروز می خواهیم شما را با بایدها و نبایدهای دکوراسیون تلویزیون دیواری که امروزه به دلیل محدودیت های فضایی خانه ها بسیار پر طرفدارند آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.


جای تلویزیون دیواری

پیش از هر تغییری در دکوراسیون تان جای تلویزیون دیواری را مشخص کنید. تلویزیون را در فضایی قرار دهید که درهنگام تماشای آن نورهای محیطی شما را آزار ندهند، به طور مثال فضای مجاور پنجره برای جای تلویزیون بسیار مناسب است. 


تلویزیون دیواری,نصب تلویزیون روی دیوار

تلویزیون را در فضایی قرار دهید که درهنگام تماشای آن نورهای محیطی شما را آزار ندهند


مبلمان دکوراسیون تلویزیون دیواری

برای مبلمان دکوراسیون تلویزیون دیواری مبلمان کلاسیک را فراموش کنید و حتما از مبلمان راحتی و یا ال شکل استفاده کنید. تا بتوانید در آرامش کامل به تماشای برنامه تلویزیونی محبوب خود بپردازید.


دکوراسیون تلویزیون دیواری,دکوراسیون و چیدمان تلویزیون دیواری

برای مبلمان دکوراسیون تلویزیون دیواری مبلمان کلاسیک را فراموش کنید


طراحی دیوار پشت تلویزیون

در دکوراسیون تلویزیون دیواری آنچه که اهمیت دارد به نمایش گذاشتن تلویزیون در فضای دیوار است. برای این منظور طراحی دیوار پشت تلویزیون می تواند بسیار به شما کمک کند، طراحی شما می تواند در قالب یک قاب برای دیوار پشت تلویزیون باشد و یا حتی از شلف های دکوری، کاغذ دیواری و سایر تزیینات برای این منظور استفاده کنید.


دکوراسیون تیوی روم, نحوه چیدمان تلویزیون روی دیوار

در دکوراسیون تلویزیون دیواری آنچه که اهمیت دارد به نمایش گذاشتن تلویزیون در فضای دیوار است


یکی از محبوب ترین دکوراسیون های تلویزیون دیواری، مخفی کردن تلویزیون در فضای نشیمن می باشد که معمولا با کمک دیوار پوش ها قابی به دور تلویزیون کشیده می شود که می تواند ظاهر دکوراسیون داخلی شما را تا حد زیادی تغییر دهید.


مکان قرار دادن تلویزیون روی دیوار,نورپردازی دکوراسیون تلویزیون دیواری

از محبوب ترین دکوراسیون های تلویزیون دیواری، مخفی کردن تلویزیون در فضای نشیمن می باشد


میز دکوراسیون تلویزیون دیواری 

همان طور که در بندهای قبل به آن اشاره شد امروزه به دلیل کوچک شدن فضاهای مسکونی محدود کردن استفاده از فضای کف بسیار پر طرفدار شده است. میز تلویزیون دیواری عنصری است که برای این منظور از آن استفاده بسیاری می شود شما می توانید دکوراسیون تلویزیون دیواری تان را با میز آن ترکیب کنید و از این میز برای قرار دادن لوازم دکوری و یا سایر لوازم صوتی و تصویری استفاده نمایید.


نصب تلویزیون روی دیوار, جای تلویزیون دیواری

می توانید دکوراسیون تلویزیون دیواری تان را با میز آن ترکیب کنید


نورپردازی دکوراسیون تلویزیون دیواری

یکی از تغییرات کوچک و مقرون به صرفه که باعث تغییر و تحول بزرگ در فضای داخلی شما می شود، تغییر دکوراسیون تلویزیون دیواری می باشد. نورپردازی یکی از این تغییرات مقرون به صرفه و چشمگیر است که می تواند فضای تلویزیون شما را حتی در زمانی که خاموش هست جذاب و گیرا کند. توجه کنید که برای انتخاب نورپردازی مناسب حتما از نورهای مخفی، ملایم و خطی استفاده کنید و از نورپردازی نقطه ای پرهیز  کنید.


دکوراسیون و چیدمان تلویزیون دیواری,تلویزیون دیواری

نورپردازی فضای تلویزیون یکی از تغییرات مقرون به صرفه و چشمگیر است

این مطلب توسط آبنوس کابینت به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. آبنوس کابینت فعال در زمینه کابینت آشپزخانه، کابینت کلاسیک و کابینت ام دی اف بوده  و یکی از برترین های این صنعت به شمار می رود. قابل ذکر است کابینت سازی در اصفهان عرضه می گردد.

  • اینفو اینفو