Information96

اطلاعات پزشکی و صنعتی

Information96

اطلاعات پزشکی و صنعتی

پیوندها
  • ۰
  • ۰

چنانچه شما یک کسب و کار داشته باشید، ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، طراحی سایت در اصفهان می باشد. با ما همراه باشید. 


آشنایی با نحوه جلوگیری از هک شدن وای فای در شرایطی که اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهایی منتشر شده که به مودم‌های وای‌فای بدون نیاز به رمز عبور متصل می شود، لازم و ضروری است بر این اساس پلیس فتا در این زمینه آموزش هایی ارایه کرده است.


اهل گشت و گذار در دنیای وب و کانال‌های تلگرامی هستید به احتمال زیاد پست‌هایی با عناوین هک وای‌فای را مشاهده کرده‌اید. برخلاف تبلیغات هک تلگرام که از ریشه دروغ و به نوعی یک کلاه برداری محسوب می‌شوند، نفوذ و گذر از رمز عبور وای‌فای امکان‌پذیر است و تنها با یک لمس و حتی بدون نیاز به دسترسی روت می‌توان به اکثر مودم‌های وای‌فای نفوذ کرد.


استفاده از این برنامه‌ها که هم از طریق لپ تاپ و هم از طریق موبایل امکان‌پذیر است در یکی دو ماه اخیر به شدت رواج یافته است به طوری که بارها از نزدیک مشاهده کرده‌ایم که شخصی با افتخار عنوان می‌کند که مودم همسایه را هک کرده و در حال استفاده‌ی رایگان از اینترنت آن شخص است.


از مسائل اخلاقی و اینکه آیا این موضوع تفاوتی هم با دزدی و سرقت از مردم دارد که بگذریم به بحث پیشگیری و بستن این راه‌های نفوذ خواهیم رسید. خوشبختانه راه حل‌های تضمینی و صددرصدی برای مقابله با این افراد سوءاستفاده گر وجود دارد که در این مقاله قصد داریم تا شما را با دو مورد از مهمترین آن‌ها آشنا کنیم.


آیا شخص غیرمجازی به مودم شما متصل است؟

هنگامی که سرعت اینترنت به شدت کاهش پیدا می‌کند، یا ترافیک اینترنت زودتر از همیشه به اتمام می‌رسد، معمولا کاربران انگشت اتهام را به سوی شرکت ارائه‌دهنده برده و آن را از موارد فنی می‌دانند. اما در برخی موارد نیز این اتفاقات به دلیل دسترسی غیر مجاز افراد سودجو به اینترنت شما خواهد بود. Fing Network Tools اپلیکیشنی است که امکانات بسیار متنوعی را در زمینه‌ی آنالیز شبکه و مودم در اختیار شما قرار می‌دهد که یکی از این ابزارها، نمایش دستگاه‌های متصل به مودم شما بوده که می‌توانید به کمک آن، هر ابزاری که به مودم شما متصل شده است مانند گوشی، کامیپوتر، پرینتر را مشاهده کنید.

  • ۹۶/۱۲/۰۷
  • اینفو اینفو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی