Information96

اطلاعات پزشکی و صنعتی

Information96

اطلاعات پزشکی و صنعتی

پیوندها
  • ۰
  • ۰

شغل آرایشگری یکی از شغل های پر طرفدار در بین خانم های ایرانی است. با توجه به اینکه به آرایشگری بیشتر به عنوان یک هنر می توان نگاه کرد، موفقیت در این حرفه بیشتر به ذوق و سلیقه و مهارت هر فرد بستگی دارد. آموزشگاه آرایشگری در اصفهان تمامی حرفه های آرایشگری را با بالاترین کیفیت، آموزش می دهد. آموزشگاه آرایشگری زنانه در اصفهان با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به همراه تیم آموزشی مجرب و متخصص، مفتخر است تا  آموزش شینیون در اصفهان را با به روزترین، کارآمدترین و بهترین مدلهای سال آموزش دهد.هدف اصلی آموزشگاه روشا اینستیو ایجاد اشتغال پایدار برای هنرجویان پس از طی دوره آموزش میباشد به همین دلیل مهارت کاشت ناخن در اصفهان که یکی از مهارت های پرکاربرد در بازار کار امروز محسوب می شود را  در سرفصل های آموزش خود قرار داده است تا هنرجویان بر پایه مهارت کسب شده بتوانند شغل و درآمدی عالی داشته باشند. آموزشگاه روشا اینستیو همچنین پاکسازی پوست در اصفهان را  علاوه بر آموزش به هنرجویان، برای مشتران خود انجام می دهد. با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

پوشاندن جای جوش وقتی که می خواهید به یک میهمانی یا جشن بروید شاید سخت ترین کار ممکن باشد. به راحتی این مراحل آرایشی را دنبال کنید تا جای جوش صورت تان را از بین ببرید.

 

مرحله‌ی اول پوشاندن جای جوش صورت با آرایش : با کرم پودر شروع کنید

پوشاندن جای جوش

پوشاندن جای جوش صورت با آرایش

 

حتی اگر هر روز از کرم پودر استفاده نمی‎کنید، هنگامی که لکه‎ای روی صورتتان ظاهر شده، بهتر است از آن استفاده کرده تا تمام صورت هم سطح بشود. با این کار پنهان کردن جوش راحت‎تر انجام می‌شود و برای مدت بیشتری هم مخفی خواهد ماند. سپس یک کرم پنهان کننده (کانسیلر یا پن‌کک) که همرنگ پوست صورت‎تان است را انتخاب کنید. (اگر خیلی روشن باشد، معلوم می‎شود)

  

مرحله‌ دوم پوشاندن جای جوش با آرایش : پنهان کننده را تنها روی جوش آهسته بزنید، نه اطراف آن

پوشاندن جوش با آرایش

 

قلم مویی با سر نازک و کوچک می‎تواند بهترین پوشش را در اختیارتان قرار دهد. من از قلم موی لب استفاده می‎کنم. کرم پنهان کننده را پشت دستتان بکشید، قلم مو را در آن فرو برده و بعد روی نقطه‎ مورد نظر را با چند لایه‎ی نازک بپوشانید.

  

مرحله‌ی سوم پوشاندن جای جوش صورت با آرایش : همه چیز را با هم ترکیب کنید

پوشاندن جای جوش

 

با استفاده از انگشت حلقه که نرم‌ترین لمس را دارد، روی لبه‎های دور جوش ضربه بزنید تا مخلوط شود.

  

مرحله‌ی چهارم‌ پوشاندن جای جوش صورت با آرایش : با پن‌کک کار را تمام کنید

پوشاندن جوش با آرایش

 

بین پوششی که برای کل روز باقی می‎ماند با پوشش چند ساعته تفاوت زیادی وجود دارد. از پن‌کیک رنگ‌دار که به رنگ پوست‎تان نزدیک است، برای پوشاندن جوش صورت تان استفاده کنید. از پن‌کیک روغنی و شفاف استفاده نکنید، زیرا باعث درخشان شدن جوش می‎شود و این چیزی نیست که شما می‎خواهید.

  

مرحله‌ی پنجم پوشاندن جوش با آرایش : در آخر، آرایشتان را با رژ لب قرمز و ریمل کامل کنید

پوشاندن جای جوش

 

با این کار توجه به چشمان و لب‎های شما جلب خواهد شد.    

  • ۹۶/۱۱/۱۹
  • اینفو اینفو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی